Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miejskiego w Makowie Mazowieckim

Wyszukiwarka

Odnośniki

Banery

  • Dziennik Ustaw
  • Monitor Polski
  • Rządowe Centrum Legislacji
  • Elektroniczna Skrzynka Podawcza
  • ZAMÓWIENIA PUBLICZNE

Kalendarium

«czerwiec 2021»
PnWtŚrCzwPtSobNd
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

Najbliższe wydarzenia

Brak wydarzeń w wybranym okresie

Przejdź do: www.makowmazowiecki.pl

Treść strony

DOSTĘPNOŚĆ PODMIOTU PUBLICZNEGO

KOORDYNATOR DO SPRAW DOSTĘPNOŚCI

Na podstawie art. 14 ust. 1 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (tj. Dz. U. z 2020, poz. 1062 ze zm.) Burmistrz Miasta Maków Mazowiecki wyznaczył Koordynatora do spraw dostępności w Urzędzie Miejskim w Makowie Mazowieckim. 

Dane kontaktowe:

Koordynator ds. dostępności w Urzędzie Miejskim w Makowie Mazowieckim  – Natalia Jaskowska
adres do korespondencji: ul. Moniuszki 6, 06-200 Maków Mazowiecki
telefon: 29 71 42 122
e-mail: urzad@makowmazowiecki.pl

Do zadań koordynatora do spraw dostępności należy w szczególności:

  1. wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Urząd Miejski w Makowie Mazowieckim, zwany dalej Urzędem;
  2. przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewniania w Urzędzie  dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami zgodnie z wymaganiami określonymi w art. 6 ustawy z dnia 19 lipca 2019r. o zapewnieniu dostępności osobom za szczególnymi potrzebami (Dz.U. 2020, poz.1062);
  3. monitorowanie działalności Urzędu w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.

https://bip.makowmazowiecki.pl/plik,6375,zarzadzenie-nr-260-2020-burmistrza-miasta-makow-mazowiecki-z-dnia-4-wrzesnia-2020-roku-w-sprawie-wyznaczenia-koordynatora-do-spraw-dostepnosci.pdf

Raport o stanie zapewnienia dostępności podmiotu publicznego na 01.01.2021 r.

Metryka strony

Ilość odwiedzin obecnej strony: 1636
Ostatnia aktualizacja obecnej strony: 2021-04-13 11:39