Zamówienia publiczne
Przebudowa ulicy K. I. Gałczyńskiego - przetarg nieograniczony
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ulicy K.I. Gałczyńskiego w m. Maków Mazowiecki, na odcinku od km 0+000,00 (przecięcie projektowanej osi z osią nawierzchni betonowej (płyty MON) ul. Józefa Piłsudskiego) a koniec w km 0+163,35. Przebudowa ma na celu poprawę płynności i bezpieczeństwa ruchu drogowego. W zakresie ujęto : - budowę nowej konstrukcji jezdni, ograniczonej krawężnikami, - korektę geometrii skrzyżowań, - wykonanie zjazdów na przyległe działki, - remont istniejącego odwodnienia - kanalizacji deszczowej (w zakresie przykanalików , studni ściekowych i rewizyjnych). Na rozważanym odcinku ulica przebiega w terenie zróżnicowanym wysokościowo (na stoku zbocza schodzącego do naturalnego cieku wodnego). Całość zadania jest zlokalizowana w terenie zabudowanym tj. w m. Maków Mazowiecki. Przedmiotowa ulica jest klasy D. Obsługuje przyległą zabudowę jednorodzinną, a także stanowi połączenie poprzez ul. Józefa Piłsudskiego z siecią drogową miasta Maków Mazowiecki. Istniejące uzbrojenie: - Linie energetyczne: *linia NN (napowietrzna oświetleniowa) zlokalizowana w pasie drogowym: - od km 0+014,20 do km 0+42,00 po stronie lewej i od km 0+042,00 do km 163,35 po prawej. Przejście poprzeczne w km 0+042,00; *linia eN kablem ziemnym zlokalizowana jest po stronie lewej na odcinku od km 0+009,00 do km 0+014,20 i od km 0+374,00 do km 0+399,30. Przejścia poprzeczne w km 0+004,75, 0+009,00. *linia napowietrzna wysokiego napięcia przechodzi ponad pasem drogowym w km 0+156,40 (ukośnie). - linia teletechniczna kablem doziemnym zlokalizowana jest w pasie drogowym na odcinku: od km 0+000,00 do km 0+163,35. Przejścia poprzeczne występują w km 0+ 072,60; km 0+117,10 - wodociąg jest zlokalizowany w pasie drogowym na odcinku od km 0+044,00 do km 0+163,35 po stronie lewej. - kanalizacja sanitarna - na odcinku od km 0+010,00 do km 0+101,60 - kanalizacja deszczowa - na odcinku od km 0+122,75 do km 0+163,35. Konstrukcja istniejącej nawierzchni jezdni wykonana jest na podłożu gruntowym o nośności G3, wg następującego układu: mieszanka kruszywa naturalnego (pospółka) z gruzem budowlanym, grubość warstwy 15 cm. Ogólne założenia. Początek projektowanego odcinka, km 0+000,00, przyjęto na przecięciu projektowanej osi z osią nawierzchni betonowej, szer. 3,00 m, ul. Józefa Piłsudskiego, a koniec w km 0+163,35, jako ulicę bezprzelotową (ślepą) jako ciąg pieszo-jezdny. Przyjęto do projektowania parametry dla ulicy klasy D, przy założeniu ruchu KR1 i warunkach gruntowo-wodnych G3 (na podstawie badań geologicznych). Do rozbiórki przyjęto: istniejącą nawierzchnię gruntową wzmacniana gruzem budowlanym. Projektowana niweleta jezdni została dostosowana do istniejącego poziomu zabudowy, ogrodzeń i wjazdów. Geometria trasy. Zachowano istniejący przebieg ulicy w granicach istniejącego pasa drogowego Trasę poprowadzono dwoma odcinkami prostymi połączonymi łukiem poziomym o wierzchołku W1: - od km 0+036,57 ÷ 0+052,27 - o promieniu R= 10,00m. Jezdnia. Na całości ciągu pieszo-jezdnego przyjęto przekrój uliczny z jezdnią o nawierzchni z kostki brukowej betonowej koloru szarego ograniczonej krawężnikami betonowymi, posadowionymi na ławie betonowej z oporem z betonu C12/17, przy czym: - na odcinku od km 0+001,50 do km 0+036,57 - szerokości 4,50 m i przekroju daszkowym o spadkach i=1%, krawężniki wtopione, - na odcinku od km 0+036,57 do km 0+052,25 - zmiennej szerokości od 4,50 m do 5,00m i ukształtowaniem jednostronnego spadku poprzecznego łamanego w osi jezdni ze skierowaniem od strony lewej do prawej o wartości dla lewej połowy i=1% a dla prawej i=2%. Przy krawężniku, strona prawa, wprowadzono ściek liniowy ukształtowany z obniżenia dwóch kostek brukowych o 2 cm - krawężniki wyniesione 5 cm ponad jezdnię, - na odcinku od km 0+052,27 do km 0+151,35 - szerokości 5,00 z jednostronnym spadkiem poprzecznym łamanym w osi jezdni ze skierowaniem od strony lewej do prawej o wartości dla lewej połowy i=1% a dla prawej i=2%. Przy krawężniku, strona prawa, wprowadzono ściek liniowy ukształtowany z obniżenia dwóch kostek brukowych o 2 cm - krawężniki wyniesione 5 cm ponad jezdnię, - na odcinku od km 0+151,35 do km 0+163,35 - szerokości 10,00 z dwustronnym spadkiem poprzecznym łamanym poprowadzonym po linii lewego krawężnika ze skierowaniem do środka o wartości i=1% dla strony lewej i prawej. Na końcu odcinka, w odległości min. 0,50 m od linii krawężnika należy ustawić bariery stalowe SP-05/2 (U-14a) na szerokości 10,00 m. Skarpy wokół placu manewrowego należy umocnić płytami ażurowymi 10x40x60 zabezpieczonymi palikami o długości 0,9 m (po 2 na jeden prefabrykat). Krawężniki wyniesiono 12 cm ponad jezdnię. Zjazdy. Zjazdy przyjęto jako bramowe zgodnie z KPED (Katalog Powtarzalnych Elementów Drogowych): i indywidualny wg. karty 03.90. Nawierzchnie zjazdów wykonać z kostki betonowej koloru czerwonego. Odwodnienie. Odwodnienie pasa drogowego przewidziano poprzez istniejącą kanalizację deszczową. Przyjęto do remontu i odbudowy istniejące studzienki ściekowe połączone przykanalikami ze studniami rewizyjnymi S1 i S2. Na odbudowę przykanalików należy przyjąć rury HDPP o średnicy 200 mm a studzienek ściekowych z rur betonowych o średnicy 500 mm. W przypadku braku, należy uzupełnić pierścienie odciążające i wymienić pokrywy oraz wpusty żeliwne kratowe. W zakresie ujęto również remont i umocnienie istniejącej obudowy wylotu w skarpie rowu. Umocnienie skarp i dna rowów oraz humusowanie. Zakłada się umocnienie skarp i dna rowów płytami betonowymi ażurowymi o wymiarach 40 x 60 x 8 lub 30 x 30 x 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej - skarpy obustronne. Humusowanie terenu z obsianiem trawą przy grubości warstwy humusu 5 cm. Regulacja studzienek. Zakłada się regulację pionową studzienek: telefonicznych, wodociągowych oraz włazów kanałowych. Oznakowanie i urządzenia bezpieczeństwa ruchu. Zakłada się montaż pionowych znaków drogowych wraz ze słupkami z rur stalowych (D-4a - 1 sztuka, U-9 - 5 sztuk) oraz bariery ochronne stalowe typu SP-05/2 + w tym 2 elementy skośne (na końcu przebudowy, zawrotki) - 12 m. PROJEKTOWANA KONSTRUKCJA NAWIERZCHNI JEZDNI: Konstrukcję nawierzchni jezdni przyjęto dla gruntów podłoża o nośności G3 oraz na podstawie Rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz. U. Nr 43 poz. 430 z 1999 r. ) zwanym dalej rozporządzeniem. Projektowane konstrukcje nawierzchni: - jezdni dla ruchu KR1 (w kolorze szarym): - warstwa ścieralna z kostki brukowej betonowej (wibro-prasowanej) grubości 8 cm - podsypka cementowo-piaskowa (1:4), grubość warstwy 3 cm - podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 o uziarnieniu ciągłym, grubość warstwy 20 cm - wzmocnienie podłoża gruntem stabilizowanym cementem, Rm=2,5 N/mm2 - grubość 10 cm - zjazdów indywidualnych (w kolorze czerwonym): - warstwa ścieralna z kostki brukowej betonowej o grubości 8 cm - podsypka cementowo-piaskowa o grubości warstwy 3 cm - podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 o uziarnieniu ciągłym, grubość warstwy 15 cm, - warstwa wzmacniająca grubości 10 cm z gruntu stabilizowanego cementem w betoniarce, Rm=2,5 N/mm2 Od strony posesji i terenu zjazdy należy ograniczyć krawężnikiem betonowym, wtopionym, o wymiarach 12x25 posadowionym na ławie betonowej z oporem z betonu C12/15.Wzdłuż zjazdu 8a przyjęto pobocza szerokości 0,75 cm każde z kruszywa naturalnego łamanego 0/31,5 o grubości warstwy 12 cm. - chodnika - na dojściach do furtek - koloru szarego: - warstwa ścieralna z kostki brukowej betonowej o grubości 6 cm - podsypka cementowo-piaskowa o grubości warstwy 5 cm - warstwa wzmacniająca grubości 10 cm z gruntu stabilizowanego cementem w betoniarce, Rm=1,5 N/mm2. 2) oraz remont nawierzchni ulicy Józefa Piłsudskiego. Ulica Józefa Piłsudskiego stanowi drogą z której istnieje możliwość włączenia się w ulicę Gałczyńskiego. Nawierzchnia ulicy wykonana jest z płyt betonowych (MON), odprowadzenie wód powierzchniowe. Zakres remontu obejmuje: - mechaniczne karczowanie krzaków - 0,05 ha, - mechaniczne rozebranie istniejących płyt (odzysk) - 60 m2 , - mechaniczne rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych o grubości 8 cm - 60 m2, - mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości jezdni i pobocza - 425 m2, - mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni - 425 m2, - warstwy odsączające z piasku w korycie na całej szerokości drogi - 255 m2, - ponowne ułożenie płyt z wypełnieniem spoin piaskiem - 191 m2, - uzupełnienie nawierzchni nowymi płytami z wypełnieniem spoin piaskiem - 63,75 m2, - wzmocnienie i umocnienie pobocza kruszywem 0/31,5 grubość po zagęszczeniu 12 cm - 170 m2
Metryka
- opublikował: Nina Małgorzata Rakowskadata dodania: 2014-07-04 14:03
- Ogłoszenie o zamówieniu (HTM)24.75kB
Metryka
- opublikował: Nina Małgorzata Rakowskadata dodania: 2014-07-04 14:04
- Załącznik Nr 2 (DOC)60.5kB
Metryka
- opublikował: Nina Małgorzata Rakowskadata dodania: 2014-07-04 14:07
- Załącznik Nr 2a (DOC)49kB
Metryka
- opublikował: Nina Małgorzata Rakowskadata dodania: 2014-07-04 14:08
- Załącznik Nr 3 (DOC)54kB
Metryka
- opublikował: Nina Małgorzata Rakowskadata dodania: 2014-07-04 14:08
- zmodyfikował: Nina Małgorzata Rakowskaostatnia modyfikacja: 2014-07-04 14:08
- Załącznik Nr 4 (DOC)89.5kB
Metryka
- opublikował: Nina Małgorzata Rakowskadata dodania: 2014-07-04 14:09
- Załącznik Nr 4 a (DOC)60kB
Metryka
- opublikował: Nina Małgorzata Rakowskadata dodania: 2014-07-04 14:09
- Załącznik Nr 5 (PDF)95.96kB
Metryka
- opublikował: Nina Małgorzata Rakowskadata dodania: 2014-07-04 14:09
- Załącznik Nr 6 (plik zip do pobrania) (RAR)4.3MB
Metryka
- opublikował: Nina Małgorzata Rakowskadata dodania: 2014-07-04 14:11
- Załącznik Nr 7 (PDF)158.33kB
Metryka
- opublikował: Nina Małgorzata Rakowskadata dodania: 2014-07-04 14:12
Metryka
- opublikował: Nina Małgorzata Rakowskadata dodania: 2014-07-24 13:15
- Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania (PDF)490.77kB
Metryka
- opublikował: Nina Małgorzata Rakowskadata dodania: 2014-07-24 13:18