Zamówienia publiczne
przetarg nieograniczony
Przedmiotem zamówienia są dostawy sprzętu komputerowego i elektronicznego wraz z oprogramowaniem na potrzeby projektu ,,Podnoszenie kompetencji kluczowych uczniów i nauczycieli szkół podstawowych prowadzonych przez Miasto Maków Mazowiecki” dla Szkoły Podstawowej Nr 1 im. Władysława Broniewskiego w Makowie Mazowieckim, ul. Sportowa 9 i Szkoły Podstawowej Nr 2 im. Jana Kochanowskiego w Makowie Mazowieckim, ul. Gen. Pułaskiego 15 w ramach projektu współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2014-2020 Priorytet X. Edukacja dla rozwoju regionu, działanie 10.1 – Kształcenie i rozwój dzieci i młodzieży, poddziałanie 10.1.1. – Edukacja ogólna (w tym w szkołach zawodowych). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia 1) Zamówienie obejmuje dostawę sprzętu komputerowego i elektronicznego wraz z oprogramowaniem na potrzeby podniesienia kompetencji kluczowych uczniów Szkoły Podstawowej Nr 1 im. Władysława Broniewskiego i Szkoły Podstawowej Nr 2 im. Jana Kochanowskiego w Makowie Mazowieckim. 2) Pełny wykaz sprzętów stanowiących przedmiot zamówienia wraz ze szczegółowym opisem znajduje się w Załączniku Nr 1 do SIWZ. 3) Dostarczony asortyment musi być nowy, oryginalnie zapakowany i opisany według miejsca dostawy. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczania Zamawiającemu przedmiotu zamówienia wraz z rozładunkiem i wniesieniem na miejsce wskazane przez Zamawiającego własnym staraniem, na własne ryzyko i koszt bez obciążania z tego tytułu Zamawiającego dodatkowymi kosztami. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do spełnienia na rzecz Zamawiającego następujących świadczeń: 1) dostarczenia własnym transportem i na własny koszt i ryzyko urządzeń do miejsca spełnienia świadczenia wraz z wymaganymi dokumentami, 2) rozładunku sprzętów ze środka transportu oraz ich wniesienia do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego, rozpakowania z opakowań i uruchomienie lub montaż – na własny koszt i ryzyko, 3) zapewnienie obsługi serwisowej w ramach gwarancji jakości na warunkach określonych w umowie z Zamawiającym. 4) Wykonawca przystępując do zamówienia oświadcza, że jest właścicielem sprzętów zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia, posiada prawo swobodnego nimi dysponowania oraz, że sprzęty nie są dotknięte żadną wadą fizyczną, a także żadną wadą prawną, w szczególności nie są obciążone prawami osób trzecich. 5) Wykonawca przystępując do zamówienia zapewnia, że sprzęty będą najwyższej jakości, będą spełniać wymagania wynikające z obowiązujących przepisów prawa oraz będą zgodne z obowiązującymi normami i warunkami określonymi w SIWZ. 6) Sprzęty powinny posiadać trwałe oznaczenia zawierające: nazwę i adres producenta, typ oznakowania CE, numer fabryczny, rok produkcji oraz oznaczenia logami Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Społecznego z informacją o współfinansowaniu wszystkich sprzętów. 7) Wraz z dostawą sprzętu, Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć i wydać Zamawiającemu instrukcję obsługi i konserwacji oraz wszelkie inne dokumenty pozwalające Zamawiającemu na korzystanie z urządzeń zgodnie z prawem oraz zgodnie z ich technicznym i gospodarczym przeznaczeniem, w tym karty gwarancyjne urządzeń wydane przez producenta. Wydanie Zamawiającemu dokumentów, o których mowa wyżej, wymaga pisemnego potwierdzenia w treści protokołu odbioru przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego. Wszystkie dokumenty winny być sporządzone w języku polskim lub przetłumaczone na język polski. 8) Dla sprzętu komputerowego i oprogramowania Zamawiający wymaga gwarancji producenta nie krótszej niż 24 miesiące, świadczonej na miejscu u klienta od momentu dostarczenia sprzętu do siedziby Zamawiającego. 9) Wszelkie tytuły i nazwy własne pojawiające się w opisie przedmiotu zamówienia wskazują rozwiązania o charakterze autorskim i zastosowane są jako przykład, Zamawiający przyjmie rozwiązania równoważne, które będą spełniać odpowiednią funkcję naukową. 10) Informacje organizacyjne: 1) Dostawy odbywać się będą do Szkoły Podstawowej Nr 1 w Makowie Mazowieckim przy ulicy Sportowej 9 oraz do Szkoły Podstawowej Nr 2 w Makowie Mazowieckim przy ulicy Gen. Pułaskiego 15. 2) Zamawiający dopuszcza możliwość podziału dostawy na etapy, z tym, że Wykonawca zobowiązany będzie do poinformowania Zamawiającego o planowanym terminie dostawy na co najmniej 3 dni przed nią. Wymagania dotyczące zatrudnienia: 1) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób realizujących zamówienie z ramienia Wykonawcy lub podwykonawcy. 2) W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 3) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub podwykonawcy; b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; c) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez Wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; d) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. 4) Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Nie złożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. 5) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
Metryka
- opublikował: Małgorzata Karczewskadata dodania: 2019-03-20 15:42
- Ogłoszenie o przetargu (HTM)82.74kB
Metryka
- opublikował: Małgorzata Karczewskadata dodania: 2019-03-20 15:46
- Załącznik nr 1 do SIWZ: Opis przedmiotu zamówienia (DOC)112.5kB
Metryka
- opublikował: Małgorzata Karczewskadata dodania: 2019-03-20 15:46
- Załącznik nr 2 do SIWZ: Wzór oferty (DOC)65.5kB
Metryka
- opublikował: Małgorzata Karczewskadata dodania: 2019-03-20 15:46
- Załącznik nr 3 do SIWZ: Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia (DOCX)37.97kB
Metryka
- opublikował: Małgorzata Karczewskadata dodania: 2019-03-20 15:46
- Załącznik nr 4 do SIWZ: Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (DOCX)37.12kB
Metryka
- opublikował: Małgorzata Karczewskadata dodania: 2019-03-20 15:46
- Załącznik nr 5 do SIWZ: Wykaz wykonanych dostaw (DOC)50kB
Metryka
- opublikował: Małgorzata Karczewskadata dodania: 2019-03-20 15:46
- Załącznik nr 6 do SIWZ: Oświadczenie (grupa kapitałowa) (DOC)44kB
Metryka
- opublikował: Małgorzata Karczewskadata dodania: 2019-03-20 15:46
- Załącznik nr 7 do SIWZ: Wzór umowy (PDF)249.85kB
Metryka
- opublikował: Małgorzata Karczewskadata dodania: 2019-03-20 15:46
- Pytania i odpowiedzi (PDF)802.4kB
Metryka
- opublikował: Małgorzata Karczewskadata dodania: 2019-03-27 13:21
- Informacja z otwarcia ofert (PDF)880.49kB
Metryka
- opublikował: Małgorzata Karczewskadata dodania: 2019-03-29 09:08
- Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty (PDF)878.27kB
Metryka
- opublikował: Małgorzata Karczewskadata dodania: 2019-04-16 16:07