DOSTĘPNOŚĆ PODMIOTU PUBLICZNEGO
KOORDYNATOR DO SPRAW DOSTĘPNOŚCI
Na podstawie art. 14 ust. 1 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (tj. Dz. U. z 2020, poz. 1062 ze zm.) Burmistrz Miasta Maków Mazowiecki wyznaczył Koordynatora do spraw dostępności w Urzędzie Miejskim w Makowie Mazowieckim.
Dane kontaktowe:
Koordynator ds. dostępności w Urzędzie Miejskim w Makowie Mazowieckim – Natalia Jaskowska
adres do korespondencji: ul. Moniuszki 6, 06-200 Maków Mazowiecki
telefon: 29 71 42 122
e-mail: urzad@makowmazowiecki.pl
Do zadań koordynatora do spraw dostępności należy w szczególności:
- wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Urząd Miejski w Makowie Mazowieckim, zwany dalej Urzędem;
- przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewniania w Urzędzie dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami zgodnie z wymaganiami określonymi w art. 6 ustawy z dnia 19 lipca 2019r. o zapewnieniu dostępności osobom za szczególnymi potrzebami (Dz.U. 2020, poz.1062);
- monitorowanie działalności Urzędu w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.